Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg under november 2013

Av Ann - 2 november 2013 18:41

till Stall Ängtorp Randi VI och Ann!


Lillprinsen blev själaglad och surtant... visade varför hon ibland kallas just surtant ;)

Randi VI är ett 3.5-årigt nordissto född samma år som Lillprins, alltså 2010 och ägs av min ena granne Ann.
(vi är numera tre Ann boendes bredvid varandra :)
Mamma är Randi V och pappa är Malte.

Hon verkar vara en riktig klippa och vi hämtade henne hos Anns morbror och moster som även är Randis uppfödare, där hon stått en månad och blivit körd.
De hade även flera fina nordisar bla en hingst som jag tror hette Zixten.


Ihopsläppet blev helt odramatiskt och Randi såg väldigt förvånad ut över Surtants surande, och jag som hoppats på lite fina rörliga bilder fick se mig blåst.
Fast det är ju iofs skönt att det gick så lugnt tillväga :)
Merlin tog visserligen några repor och försökte få igång dem men utan resultat.
Mat är tydligen gott! ;)


Nu hoppas jag på många sköna och roliga ridturer tillsammans!

Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards