Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Ann - 11 januari 2014 23:49

så kan jag ju alltid spela lite cc... för det är ju rogivande...
Har bara hållit på med samma bana i snart fyra månader så...
Men plötsligt händer det... eller..?

Och att efter alla månader så blir det så här...
Nej... det där "plötsligt så händer det"... kommer nog inte hit...
Skitspel...
Och är jag trött?
Nä... bara förbannad...

Tjingeling..

Av Ann - 11 januari 2014 23:20

kom snön!
Inte en sekund för tidigt om ni frågar mig.
Det blir ljusare, mindre skitigt, mycket mysigare och man kan förhoppningsvis snart åka skidor!

Hästarna tyckte också att det var skönt och rullade sig hejvilt när de kom ut imorse.

Rumpa...

Lillprinsen var lite sugen på julgranen... men först måste man stjäla den från lilltant som också ville ha den.
Dock tror jag de tänkt ha lite olika användningsområden av granen.
En av dem vill äta den och en av dem leka, gissa vem som vill vad!

Någon passade också på att tappa en tand i vattenbaljan... känns ju så där mysigt att dricka det vattnet om ni frågar mig... för det var inte min tand... men jag hade inte velat dricka det även om det hade varit min tand å andra sidan...

Äckligt, sa barnen, borstar han aldrig tänderna..?


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards