Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Ann - 28 januari 2014 07:16

det ska man väl ha?

Jag har några, eller faktiskt flera både drömmar och mål.
Ett av mina närmsta mål är ju att kunna lasta prinsen själv.
Det skulle underlätta för mina andra drömmar och mål betydligt.

Ett annat mål är att komma igång med träning i ridhuset för tränare, till att börja med bara kortare stunder och antingen 1 eller 2 gånger i månaden, jag har inte bestämt det än, för att till hösten öka på.

Sedan har jag ännu ett framtida mål som jag ähum... förberedde lite för igår...

Hihi... man ska ju vara förberedd sägs det... tyckte det var så snyggt så jag kunde inte låta bli!

Annars har jag, i stort sett, faktiskt redan lyckats uppnå en av mina största drömmar sedan barnsben.
Att föda upp och rida in min egna trevliga häst.

Nu är det bara resten kvar. :)

Det vore kul att även kunna köra honom så småningom också.

Någon som jag kan köra redan nu om jag haft tid är vår ständige följeslagare lilltant Hilma!

En dröm eller kanske mer en önskan med henne är att någon skulle vilja hålla på med bara henne.
Så att hon får den uppmärksamhet hon förtjänar.
Så vet ni någon som vill så är hon/han mer än välkommen!

Men, tro det eller ej, jag har även andra drömmar och mål som inte har med hästar att göra.
Ett är att få färdigt vårt hus.
Och nu kan jag bocka det första rummet på nedervåningen!
Vardagsrummet är klart och det blev jättebra!
Så nöjd!
Nu är det kökets tur...

Och nu är mitt nästa mål att ta mig upp ur sängen som jag legat i alldeles för länge, och ta mig till jobbet!

Godmorgon och Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards