Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Ann - 4 september 2014 22:32

Alltså... den senaste tiden har präglats av ett förvirrat beteende.
Av mig.
Eller är det bara så att allt verkar förvirrande?
Jag vet inte.
Först och främst, det som inte står i min kalendern händer inte och finns inte.

Annars, vad sägs om fel tid, rätt plats.

Eller när man inte är säker på om man drömt eller inte och är bombsäker på att en viss person har gjort vissa saker men hon säger att nej, har aldrig gjort.
Fast jag vet att det är så... eller..?

Och visst har ni hört talas om lönnröv?

Ska man in och handla tre saker och tycker att det inte behövs någon lapp, jag menar tre saker...
Och kommer ut med en av sakerna... för jag menar, jag kom ihåg alla sakerna när jag klev ur bilen.
Och när jag kom fram till ingången.
Men sen försvann det.
Man kan inte komma ihåg allt.

Ringde och frågade gubben om jag skulle hämta äldsta sonen från skolan.
Han svarar nej, varpå jag åker och ställer mig och väntar.
Vet inte vem som såg mest förvirrad ut när han kom och frågade varför jag stod där och väntade när han sagt att han skulle hämta...
Eller jo, det vet jag...

Ikväll körde jag in huvudet i äldsta sonens rum och sa godnatt.
Lite frågande för ända sedan barnen föddes har vi sagt godnatt på samma ramssätt, jag säger och de svarar likadant, men ibland nuförtiden vill han bara säga godnatt.
Han är stor.
Men ikväll ville han köra ramsan.

Godnatt
Sovgott
Ses imorgon
Älskar dig
Puss och kram

Han verkade lite angelägen så jag gick in i mörkret och kramade hans mage när vi ramsade.
Och när jag sagt puss och kram svarade han inte med samma utan med, du kramar pappa...
Och inte någon av dem sa något förren jag var klar...



Tim och jag när jag fortfarande fick krama honom när jag ville...



Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards