Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Ann - 2 oktober 2014 00:58

dressyrhäst...
Verkar vara en skogsmulle häst..!
Om han själv får välja.

Så länge man håller sig i skogen, eller åtminstone på uteritt är han så snäll, duktig och uppmärksam.
Då kan man gå i alla gångarter, förflytta sig i sidled och volta åt alla håll och kanter, utan vare sig sura miner, bockningar eller stegringar.
Man kan säga att han går som på räls.
Men kommer man in på en ridbana eller en stubbåker...
Då ni!




Tvingade kära sonen att följa med på cykel så det är han som tar kort.
Jag råkade även somna hos samma son och är nu inte helt trött... så då bloggas det en stund i brist på annat...



Och det här med att sova... då kommer man ju osökt in på drömmar...
Jag drömmer väldigt verkligt och levande nu för tiden... så jag tror jag sprungit varenda lopp i sverige... olika nätter... och vaknar helt slut...
Är det ett tecken på något?

Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards