Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje.
Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv.
Riktigt, riktigt mysigt!

11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och tennisskor (inneskor, sportskor, träningsskor... öh... vad heter det nuförtiden?) mamman vägrade först att erkänna att barnet fakiskt har storlek 39.5 på fötterna nu... *gahaaa!* var tog de söta små knubbiga fötterna vägen?
Han bara växer och växer..!
Men han verkade nöjd.
Min plånbok var mindre nöjd.

Själv köpte jag endast en fuskskinnkjol till mig själv.
Till en glitter och glamor fest.
Jag är ju inte jätteglittrig.
Faktiskt inte glittrig alls.
Egentligen.
Eller glamourig heller för den delen...
Men ibland vill man ju anstränga sig lite.
Så om jag hittar en tröja där det står glitter och glamour på, tror ni det räcker då? ;)

Visst ja, jag köpte ju vantar och mössa till mig också...

Och hoppsan, råkade visst gå in på Hööks... igen...

Det behövdes ett sadelskydd till "gamla" sadeln...

...och en fårskinns padd till nya sadeln... OM det kanske eventuellt skulle behövas... senare... så det fick följa med hem...

Har ni sett vilka snygga ridbyxor?
Det kan hända att jag provade dem...

Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards