Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 1 april 2017

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...
Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...
Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.
Barn/familj, hästar, jobb kräver sitt och sen är det liksom inte mycket ork och tid kvar.
Så funderingen fortsätter och under tiden uppdaterar jag lite här.

Helt ärligt så räcker nog inte orken till till fyrbentingarna jämt heller.
Lillprinsens utbildning är sorgligt eftersatt, han har hunnit bli 7 hela år... Och vi stampar fortfarande i samma spår som för typ 3 år sedan...
Men vi har hunnit med att träna för Norah Kohle, Anders Eriksson och John Ricketts och jag har träningar bokade för både Norah och John inom en ganska snar framtid.
Det ser jag fram emot.

En liten början på spansk skritt... det går sådär... ?

Älskar ju att träna för olika tränare olika roliga saker så det hoppas jag det blir mycket mer av under året nu när jag fått tillbaka lite av orken och inspirationen.


Det var allt från mig nu... riktigt intressant... så

Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards