Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Ann - 15 september 2011 07:16

fortsätter kampen mot mounttvättberg, som trots ansträngningarna igår, idag återigen har ökat i omfång.

Annars så verkar det bli en solig dag, förmodligen för att jag ska ha en innedag i föreläsningarnas tecken om åtgärdsprogram...

Men Köpingsdag betyder inte bara föreläsning utan även utelunch med bästaste kurskamrater!

Och på tal om kurskamrater så fyllde bästaste Angelica år igår, STORT GRATTIS till dig vännen!    

Jag glömde gratta dig här men jag kom ihåg att ringa ivarjefall!


Igårkväll däremot så var jag ute och red islänning igen, de har verkligen trevliga och snälla unghästar i Viby!

Så duktiga för att inte vara ridna så länge!

Hoppas Merlin är lika duktig när det är dags för honom..!

Som han kan vara i hagen i dagsläget måste jag nog ändå erkänna att suget efter att sitta på den hoppjerkan inte är jättestort... men han hinner förhoppningsvis mogna lite innan det är dags och inte vill väl han slänga av sin kära matte?  

Hur som helst så var det jättetrevligt att rida ett gäng igen, det var längesedan jag gjorde det.

Kan berätta att Pontus lilla Klara är med och rider ut ibland, hon är jätteduktig!


Snart dags att fara in till Köping och efter det ska jag fixa med hästarna på bägge ställena.

Måste nog se om jag inte ska försöka linda hasen på Lillprinsen igen ändå, såret ska ivarjefall tvättas idag...

Sedan ska bokrecensionen skrivas klart ikväll, det får bli i luckorna av alla måsten och det som inte hinns, tja... det blir i natt!

Egentligen så skulle vi åka och gratulera barnens kusin Sanna som fyller år idag, men som det känns och verkar nu så hinns det inte med.

Tyvärr...

GRATTIS SANNA!

Fast jag ringer nog också...

Nej nu ska jag sätta lite sprutt så jag inte kommer försent!


Tjingeling!


Hade ingen ny bild idag så det blev några gamla godingar

   

Bägge bilderna idag för exakt 1 år sedan!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards