Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ann - 2 april 2012 21:03

Det har bloggats dåligt ett tag nu och när det väl kommit ett inlägg så har det varit väldigt dåligt med bilder.

Det tar jag igen med råge nu för här kommer en bildbomb ifrån min och Jossans sköna och roliga minisemester!


 

Jossan och jag åkte tidigt på lördag morgon.


Vi började ju självklart ner resan till Ullared med en eller kanske några... felåkningar...

Ganska märkligt hur vi kom hit..?  


Men tillslut kom vi fram till Ullared och hann med att shoppa lite på eftermiddagen innan vi åkte till en ranch fem minuters bilväg ifrån Gekås.

Rummet var litet men mysigt och vi installerade oss innan vi åkte och åt lite mat med Jossans släktingar som vi träffat där.


På söndagen efter lite shopping igen, åkte vi ner till Stuteri Pepinos hingstvisning.

Sara var lika glad och trevlig som vanligt.

 

Först ut var min favorit Teddy.

Jag vet att bilden är helt kass och jag gråter för att den är så suddig...  men kolla steget!


Okej... resten av bilderna blev visst inte heller så himla bra,

jag och kameran kommer visst inte riktigt överens... fortfarande...

        

Finaste Teddan var heltaggad och showade loss!


 


Tanteo Mac

     


Några avkommor, åringar

   


Galope P

        


På väg "hem" till Ullared igen stannade vi även denna gång till vid Laxbutiken för en helt otroligt god middag! Rekomenderas verkligen!

 


Idag hann vi med att shoppa det vi glömt de andra dagarna, innan vi påbörjade hemfärden för den här gången.

Borta bra men hemma bäst!

Gubben och Hilmas nya bästa vän Tilly och hennes mamma har skött hästarna förträffligt i min frånvaro, stort tack till dem!


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards