Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Ann - 2 januari 2014 21:27

på året!

Det ska ju bli ljusare och ljusare på dagarna nu så förhoppningsvis blir allt lite lättare då.
När man vet att det går åt rätt håll.
För visst är det väl så att när vi nu blev snuvade på snön så kändes allt så mycket mörkare och jobbigare?
Eller är det bara jag som är en sån pessimist?
Fast snön får gärna komma nu istället för annars hinner väl barnen växa ur sina julklappar... slalomskidor, pjäxor och stavar...

Idag tränade vi för första gången sidförande hjälper uppsuttet och han är så smart min Lillprins!
Fick hjälp av Ann, grannen, Randis ägare och hon kommer även imorgon och kanske även på söndag.
Går det bra imorgon med får han vila på lördag och kanske kan hon hjälpa mig till ridhuset på söndag.
Jag får väl vara extra snäll..!
Är så sugen på att få börja träna nu!

Imorgon ska jag och barnen hälsa på Jossan igen, det blir nice!


Nu ska jag gå ut och natta hästar så...

Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards