Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ann - 14 mars 2010 20:09

  Det bidde inga bra kort eller film på grabbstackarn när han spelade sitt första poolspel och riktiga match.

Varför?

Jo för att den som skulle ta kort tydligen hade hjärnsläpp och inte kunde ta kort, för att den som skulle ta kort missade den super häftigt rockiga presentationen i början, för att den som skulle ta kort hade en som inte kunde sitta still i knät, för att den som skulle filma trodde att hon filmade när den var avstängd och tvärt om, för att den som tog kort och filmade behöver en bättre kamera och filmkamera (för det måste ju hjälpa eller?)...

Behöver jag fortsätta?


Och vem är klantskallen nu då?

Jaa, inte vet jag...   

Av Ann - 14 mars 2010 17:02

när man är helt slut efter en dag i idrottshallen med poolspel?   Visserligen har jag stått i cafeterinan hela tiden då inte Tim spelat men ändå..? Jag som skulle pluggat järnet ikväll eftersom jag tog ledigt igår... så kan det gå.

  

Av Ann - 14 mars 2010 07:57

Återigen en solig härlig morgon!

   

Har precis kommit in från hästarna, gick ut dit vid 06.30 Bägge barnen kom in till oss i natt och eftersom M har en träskiv på sin sida av sängen så är det ingen av barnen som vill ligga där. Det är för hårt. Det betyder att bägge barnen och jag ligger på min sida av sängen, 90cm... jag  känner mig som en korv i bröd.

Det blir varmt och trångt + att de alltid ska ligga nästan på mig och det slutar nästan alltid med att jag inte har något täcke av en eller annan anledning.

Men... jag kan leva med det , men det är anledningen till att jag nu är helt klar i stallet. (förutom fodringar och insläpp förståss)


Idag är det innebandy och poolspel som gäller hela dagen i stort sett. Det är Tims första poolspel och egentligen riktiga match. Det är stort. Och spännande!

Och vem är en av de fikaansvariga? Jo, jag förståss! Det är för att jag älskar sånt... eller inte, men jag kan tydligen inte låta bli att försöka hjälpa till, vare sig jag har tid eller inte.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards