Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Ann - 17 april 2011 13:28

En skön men blåsig dag.

Jag har varit lite nyttig och städat i källaren, fixat in mina hästgrejer som ska vara där och lita annat pyssel.

Skulle visserligen behövas mer städ men det är vad som blir just nu.

Strax ska träden få sig en omgång till, hann inte med det översta på träden som jag behöver stege till så det blir idag.


Vi skulle grilla till lunch idag fick jag beställning på.

Pontus ringde sin pappa och sa till om det, så grillning skulle det bli.

När han lagt på sa han att: jag ska nog ringa till Alfred nu, jag kan äta hos honom... och så blev det.

Och någon grillning blev det inte för oss andra heller.

Det blåste för mycket...

Så nu steker jag korven på spisen istället.

Lite lätt missnöjd är jag allt, jag gillar inte stekt korv så vidare värst..!


Igår när jag höll på fick jag syn på Snurre.

Han jagade.

  

och vad blev det då?


Det blev en stackars ödla...

 

som han bet svansen av...

sen var han tvungen att gå till mig och stryka sig en stund för att sedan upptäcka att han inte hittade den igen...

Hyggligt...


Tjing tjing!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards