Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Ann - 6 maj 2012 11:35

låtit bli att blogga på ett tag...

Men det får nog bli så i fortsättningen, att jag bloggar när jag har tid och ork, för just tid och ork är för närvarande en bristvara hos mig...


Å andra sidan vet jag inte om det händer så mycket här egentligen, allt går liksom runt.

Man jobbar, tar hand om barn, städar och tvättar, handlar och lagar mat.

För att sedan få börja om igen, eftersom mounttvättberg inte låter sig besegras så lätt när man har två barn som gillar att vara ute och leka samt att man har ett jobb där man används som servett och näsduk allt som oftast!

Och det spelar ingen roll hur mycket mat man handlar hem känns det som, vi äter upp allt oavsett!  


Igårkväll var vi hemma hos bästa Anna och Henrik och åt god mat.

Vissa drack visst god öl också...

Vi har bokat en resa till Danmark och Legoland med dem och deras barn i augusti.

Det ska bli riktigt, riktigt kul, ser verkligen fram emot det!


Igår på eftermiddagen var jag ut och fotade hästarna lite och ska försöka fortsätt idag.

Här kommer en bildbomb på gårdagens bilder!


Först ut är min vackra vän

 

Mitt i en gnäggning!


 


Man kan inte ta miste på kärleken där inte...

 

Nästan lika hög som sin mamma och inte riktigt två år än.

Det finns hopp om en lite större häst!


Lilla fina Hilma...

 

Och jag har minsann sett att hon springer och leker med Lillprinsdryg allt som oftast!


Nyklippt...

 

med "ryss"ben!


Och sist men inte minst...

   

bästa, finaste Lillprins bus!


 

Som inte riktigt tappat all vinterpäls än...


                 

inridning nästa år... intresserad?  


     


Och till sist, en bild på

Hannibal Hilma!


Tjingeling! 

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards