Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Ann - 25 mars 2010 21:52

Nu har jag precis kommit in ifrån hästarna och en skön promenad.

Och 15410, så många steg har jag gått idag.

Hur många steg bör man gå på en dag? Någon som vet?

Jag har nämnligen lånat en stegräknare av en klasskompis.

För nu ska döfläsket bort! Eller ivarjefall en del av det...

Varje fredag så väger och mäter jag mig och sedan rapporterar jag det till min kära vän Lindha som gör likadant.

Hittills har det väl gått sådär... kan man säga...

Men nu... vänta bara!

Jag kommer att bli som ett benrangel!   


  

Och jag vet att den är rosa... men den är ju inte min och den syns inte!   

VG

Av Ann - 25 mars 2010 19:26

Har ju som sagt kommit hem från Karlstad men glömde ju att tala om att jag fick tillbaka min tenta.

På vinterbiologidelen fick jag VG! Och jag får aldrig VG! Blev jag glad eller blev jag glad?!

Resten av tentan, kemin och fysiken vill jag inte prata om, men jag är ivarjefall godkänd nu...


Igår kväll så hade jag nöjet att få se NCIS på tv. Liiiite nyare avsnitt än de jag har... men... vad händer?

Jo, det blir en: fortsättning följer! Jag höll på att bryta ihop, så nu får jag inte veta hur det slutade eftersom vi inte har trean..!

Så, någon som kan spela in nästa avsnitt åt mig eller berätta hur det slutade?


Tack förresten Lena som har gett mina fyrfota älsklingar lunch när jag varit borta!

Av Ann - 25 mars 2010 17:12

Äntligen hemma efter två riktigt roliga och givande innedagar i Karlstad.

Roliga experiment och HLR utbildning har bland annat stått på schemat.

Dessutom är det alltid roligt att träffa de andra kurskamraterna från de andra lärcentrerna.

Men som sagt: Borta bra men hemma bäst!


Nu ska jag göra våfflor för det är ju våffeldagen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards