Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Ann - 4 april 2010 22:05

Det gick inte!   

Jag är förkrossad...

Av Ann - 4 april 2010 20:16

Inatt sover Tim borta hos en kompis ensam för första gången. Han och S var eld och lågor, det var såååå spännande!

Undrar om jag får hämta hem honom inatt..?


På eftermiddagen så pratade jag med vår snälla granne som kan det här med att beskära träd.

Han sa att han nog hade tid om ett tag att hjälpa mig med det.

Jag svarade att det inte var så mycket så jag fixade nog det själv, det gjorde jag ju förra gången, bara han talade om ifall jag skulle ta alla grenar som växt ut eller inte.

Det var just det han var rädd för, han hade tid att hjälpa mig... svarade han då.

Menar han då att jag inte beskärt träden bra förra gången?

Hmmm... Jag tror att han led när han såg träden...


Det här är vad vi har poppat idag, Tims absoluta favvo låt!



Av Ann - 4 april 2010 14:31

Jag hade velat vara på Stuteri Pepino PREs hingstvisning...   

Men jag antar/hoppas att det blir fler tillfällen att se denna skönhet.   


  

Tendencioso IV 

  


Annars har vi haft en egen påskeld här idag. Det är ett gammalt ruttet skjul som fick äran att bli det.


  

Tänk att eld är så facinerande!


Avslutar med en bild på mina tulpaner som jag fick av mamma igår, visst är de fina!?

  



Av Ann - 4 april 2010 08:01

Ännu en dag med   och jag ska tillbringa den dagen ute. Imorgon skulle det bli dåligt väder med snö, är det ingen som kan dansa någon sorts soldans?


Ska försöka få bort några kg hår på kusarna. Hilma blir smalare nästan för varje gång man borstar!

Nu börjar hagen bli riktigt läskigt lerig... Inte mysigt alls. Hur är era hagar, ni som har?

Men några grässtrån sticker upp här och där så det ser ivarjefall ut som om hästarna betar lite. I sommarhagen drunknar väl allt gräs...


Har en liten förhoppning om att jag ska få se NCIS idag...   

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards