Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Ann - 18 juli 2010 08:38

Idag är det ivarjefall skönt ute, nästan så man fryser, fast bara nästan.

Det går att leva och göra saker utan att  bli klibbig, det är bra.


Natten gick bra om man bortser ifrån att den stora gick och la sig hos M för att de två mindre pratade för mycket när de skulle gå och lägga sig!

Men det är väl det som är lite av det roliga att sova hos varandra, att man kan ligga och prata när man lagt sig.

Fast efter ett tag så tyckte även jag att det blev för mycket av det goda så jag blev den tråkiga morsan igen och satte mig hos dem tills de somnat.

Och hör och häpna, den lilla som är den hos oss som sover längst på mornarna vaknade först, redan vid 06 och ville gå upp.

Så vid 07 var det full fart här!

Men det bästa var att det gick jättebra att ha A här in natt.

Så jag slapp att störa de nygifta.  


Snurre kom in för att äta nu på morgonen.

Efter en stund ser jag att han spyr på golvet.

Två rejäla högar...

Tim frågar:

Varför spyr han?

Kanske för att han har mask, svara jag.

För jag vet att då brukar han spy.


När jag tar upp spyorna ser jag den troligaste orsaken, en fågelunge som han svalt hel.

Härligt, tur att vi redan ätit frukost...


En uppdatering av husbygget

  

Kanske slipper vi att det regnar in nu?!  


  

Det går framåt,gubben kämpar på, men det syns inte lika tydligt längre.


Och för er som inte tröttnat på mitt tjat om Mellis och fölning, så som ni nog förstått så blev det inget i natt heller.

Det var inte ens i närheten...


Godförmiddag!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards