Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Ann - 11 juli 2010 23:06

Sitter nu och svettas vid datorn och klockan är  över 23...


Har varit hos svärfar som fyllde 66 idag. Trevligt att träffa släkten, det är alldeles för sällan.


Inget föl ännu och det ser segt ut... fy vad jag hatar att vänta!


En lustig sak som hände igår var att barnen ville ha varsin flagga.

De skulle de få och de gick iväg för att köpa dem.

När de kom tillbaka så hade Pontus köpt en piratflagga och Tim en ... norskflagga...

Norsk? sa jag

Ja, sa Tim, jag tyckte den var fin! ... och nästan som vår fast vår är blå och gul..!

Ja, vad säger man?  


Nu ska jag fortsätta att titta på tvn på en häst där det inte händer någonting...

Godnatt!

Av Ann - 11 juli 2010 12:40

Var är regnet?


Igår var det också varm...

Jag hade ställt klockan på 05.

Vi skulle åka vid 07.

Klockan 06.45 låg M fortfarande och sov.

Strax före klockan 08 kom vi iväg...


  

När vi väl kom iväg så glömde jag mina solbrillor så vi fick köra tillbaka igen...

Tim körde hem...


  

... och Pontus ut till postlådan igen


Flygfältet i Västerås

 

fullt med fina bilar


   

Vi höll oss mest i skuggan av bilen...

Barnen tröttnade snabbt i värmen och vi hittade Dinosaur King kort åt Pontus och Yo-Gi-Oh kort åt Tim på marknaden.

Trodde att det skulle roa dem en stund men det fick till följd att de ville hem till resten av korten...


  

Här ska Pontus spela Dinosarur King med M och väljer då ut de kort som pappa får... vad gör man inte för att vinna?


Det gick att åka helikopter över flygfältet och Tim var sugen...

  

men det var inte nån längre sträcka man fick åka så vi hoppade det den här gången.


En sådan här har M i garaget...

  

  den ser inte riktigt ut så här... mer typ i delar... eller så...


Det var varmt, varmt och svettigt.

Men vi hade ändå en mysig dag, hela familjen för en gång skull!


Inget föl när jag kom hem heller... och det var väl lika bra det!

Det är inte så mycket att berätta om dem just nu.

In på eftermiddagen och ut tidigt på morgonen. Mellis vill som sagt helst inte var ute.

Fölis verkar heller inte ha bråttom ut så... vi väntar...


Godmiddag!


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards