Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Ann - 24 juli 2010 16:48

Soya och jag har idag gjort vår debutcykeltur.

Det gick hur bra som helst och hon tyckte det var superkul!


Men jag är brädad...

Hon har valt ut M till sin bästis..! (?)

(fast det bjuder jag så gärna på!)  


Annars gör hon inte mycket väsen av sig, förutom när hon gör sina rusningar och jagar katterna eller ner mot hagen och skäller ut hästarna...

(utanför staketet... jag bara väntar på att hon ska få sig en kyss av elen...)

Hästarna i sin tur tittar lite förvånat på henne varje gång innan de återgår till att beta och låtsas som att hon inte finns.


Förresten... tror ni katterna kommer tillbaka om 2 veckor när Soya åkt hem igen?   


 

Hon gillar att sitta på "verandan" och kolla läget! 


Det blev mycket Soya nu men med tanke på att jag inte vill blogga om hästarna så...   


Känner mig faktiskt ganska trälig idag så jag hoppas ni har en roligare dag än mig!



Av Ann - 24 juli 2010 08:49

Bland det första som hände var att Soya kom hit.

Hon visste nog vad som var på gång för det gick jättebra när Tiina åkte.


Hon uppförde sig sedan exemplariskt och har sovit bredvid M inatt!

Det enda - är väl att hon ser till att det är kattfritt här, så jag får smuggla in dem i källaren när hon inte ser...


  

Barnen tycker det är såååå roligt!


På kvällen kom Anna och Henrik med deras barn och vi grillade och hade trevligt.


Bjuder på en bild från vår cykeltur

Det är trevligt att göra saker tillsammans hela familjen!  


Med hästen händer ingenting så den vill jag inte ens blogga om... efter tre veckors vakande...

Då är man inte det piggaste och gladaste som finns...

Så när det här är över så måste jag nog kompensera mina barn...


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards