Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Ann - 20 juli 2010 17:54

Jag är så trött, jag är så trött, jag är så trööött!   (sjunger)


Så vi åkte in till stan en stund för att ha något att göra.

Kollade lite på kläder och konstaterade att speglarna i provhytterna får de göra något åt för man ska väl inte behöva bli rädd när man tittar i dem..?


Sedan träffade vi en vän som vi tog en glass med, trevligt att prata bort en stund, ibland känns det som om jag inte träffar så många vuxna att prata med nu på sommarlovet...

  

När vi kom hem så var jag och kollade Mellis i vanlig ordning, och nu vill hon att jag ska vara hos henne typ hela tiden...

Går jag så gnäggar hon i högan sky efter mig, inte några mysiga små mammagnägg utan skrik... och går man tillbaka kommer dessa små mammagnägg tillbaka igen..!


Tog ett kort på Hilma.

Hon tappar inte vinterpälsen? Den sitter som berg.

   

Ser ni vid magen..?


Tidigare så hittade vi den här i ett skrymsle

Nu har M gjort iordning den och kan följa med oss på cykleturer!


Barnens solros har börjat slå ut...

  

den är fin!


Katt f-n använder tydligen den här som klösbräda...

 

Någon som vill ha en katt? Eller 3?   


Det är kul att gunga!

    


Tycker bägge två

  


Två livsnjutare...

  

Visst ser det skönt ut?

En solvarm pappa med en kall badblöt kille   


Den här bilden är till dig pappa...

      

vinbären är nog klara nu! 


Gick runt och tog lite kort på det som finns runt mig och känner mig ganska nöjd med livet, trots värmen..!   


Av Ann - 20 juli 2010 12:17

Inatt har hon varit lite orolig och jag tror att natten inte var så rolig för henne.

Och inte för mig heller kan jag väl erkänna, då jag höll mig vaken...


Men idag kan jag konstatera att juvren är lite större utan att jag hittar på och jag hoppas att det inte tar allt för lång tid nu för jag är tröööött...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards