Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Ann - 29 januari 2011 17:14

När vi gick ut på eftermiddagen så skulle gubben gå ut med barnen och jag skulle mocka.

Men jag kunde ju inte låta bli att ta med mig kameran för att föreviga halvårsdagen ordentligt och till min stora förvåning så var tydligen hela familjen samlad därute i hagen..!


 

Tim och Merlin


  

Pontus och Merlin (P har själv designat sin bild)


 

Merlin vill hemskt gärna vara med barnen och leka... nära...

och är barnen med så är det nästan bara de som gäller...


   

Men gubben kan vara rätt kul,

även om han tydligen hellre pratar i telefon än gosar...


 

Det är så roligt att det inte går att styra sig riktig!


 


Även om vissa bilder är mindre smickrande...

(suddiga också för jag hann inte ställa om kameran...)


 


   så är han oftast fin!


  


Och mitt i alltihop kan man ju alltid lägga sig ner och vila lite...


och rulla sig lite grann!


    


Och självklart går det knappt att resa sig upp utan att bocka..!


Så kan man ju rusa en vända till...


för att sedan återigen kasta sig ner och rulla sig!

   

Tokstolle!   


Det var vår eftermiddag hos kusarna det!


    

Av Ann - 29 januari 2011 10:19

är det exakt 6 månader sedan Merlin alias Lillprins bus föddes!


Så här såg det ut då!

Minns ni som var "med" då?




Så här ser han ut idag!

(Ja ja, jag vet att ni inte har haft en chans att undgå hur han ser ut nu..!  )


Men det blev en häst av "spindeln"!

  


  


  


  


Kommer springandes när man ropar på honom!

Okej... inte så bra bilder men det är det som blev..!

Imorse när vi tog hovarna så lyfte han så snällt upp bägge bakhovarna innan jag hann be honom om det! Plutten..!


   


Tjing tjing!  

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards