Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Ann - 25 mars 2012 20:28

på att blogga igen... jag vet...

Jag har också varit dålig på att gå in på mina bloggvänners bloggar och det skäms jag nästan lite för.

Jag vill ju så gärna vara "delaktig" i deras liv som jag brukar... förlåt men jag ska skärpa mig!

Tur att fb finns så man ivarjefall har lite koll på vissa!

Jag har varit lite trött igen, men hoppas att det vänt nu efter en skön solig helg.

Om inte annat så får jag väl lite positiv energi efter nästa helg då jag och Jossan ska ta en liten minisemester till Ullared för shopping och då även passa på att ta en tripp ner till Stuteri Pepinos hingstvisning!

DET ska verkligen bli kul och skönt!


Lite har hänt sedan sist.

Lillprinsen har fått fina fötter och han och jag har gått "kurs"  för en vän som är väldigt duktig på NH och har en otrolig känsla för hästar.

Inte för att vi egentligen har något problem av något slag utan jag tänkte mer att jag ville kolla vad hon tyckte om oss.

Det gick förstås bra!


Jag har även gjort den årliga städningen och tvättningen av bilen med hjälp av sönerna.

Den blev nästan blank!

Tror även att jag slår världsrekord i att ha en massa onödigt skit i bilen...


Liten tant Hilma har fått en go liten Tilly som pysslar och donar med henne.

Hon har varit här flera gånger och verkar tycka att det är roligt så nu håller jag på att kolla över vagn och sele för att hon ska kunna ut och åka lite också.

Även Tim och Pontus var sugna på att lära sig att köra.


Mitt examensbevis har kommit, så nu är det verkligen inget mer kvar med skolan.

Det kan ibland kännas väldigt konstigt att inte ha läxor kvar att göra på kvällarna, tänk att det sitter i så länge!


Nu ska jag gå och natta stora sonen och sedan ska jag försöka sätta mig och läsa ikapp lite bloggar!


Tjingeling!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards