Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Ann - 6 juli 2012 22:25

Har liksom varken haft ork, lust eller tid blogga.
Men nu när man kan blogga i mobilen så kanske jag får till det lite oftare...
Så gör nu ett försök att blogga från Adde som min nya vän kallas.
Eller vän... Vi är mest ovänner men det börjar gå åt rätt håll.
Men om jag nu kan få gnälla lite... Alltså, hur tusan ska man kunna smsa eller blogga med för den delen när man inte träffar rätt "bokstavsplupp"? Vem har bestämt att de ska vara så små?
Helt omöjliga att träffa... :(
Ni skulle bara veta hur lång tid det här inlägget tar att skriva...

Nåja.
Vad har hänt sen sist då?
Massor å ingenting...
Barnen har slutat skolan, Lillprinsen har åkt på hingstbete å jag har påbörjat min första semester vecka.
Bla.

Merlin åkte tillbaka till sina gamla vänner från förra året och det märktes att de kände igen varandra. :)
Mellis har blivit skodd på ett lite annorlunda sätt mot vad hon är van vid.
Med något stöd, vilket hon verkligen uppskattade.
Även Lilltant har fått skor på framfötterna.

Min kära vän Jossan har varit här ett flertal gånger å hjälpt mig att lastträna Lillprinsen.
Tack för det, du är en klippa!
Fast det vet du nog redan att jag tycker :)

Vi har även varit på Takida ihop med tillhörande god middag före.

Idag har Pontus å hans bästis Affe haft bowlingkalas.
Väldigt lyckat!
Å skönt...

Nu törs jag nog inte skriva mer innan jag testat hur det här går...

Så... Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards