Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Ann - 4 november 2013 21:12

i tid och otid...
En vän sa en gång; du oroar dig alltid för något och har du inget att oroa dig för och fundera på så hittar du på något!
Och lite sån är jag nog.

Fina Randi kom i lördags.
Då gick det bra.
Sedan blev det lite oroligt, inte jättemycket eller nåt men Lillprinsen är ju en snäll och lite ranglåg häst så han blev ju lite motad.
Helt normalt, det vet jag.
Med hjärnan.
Men såklart måste jag oroa mig och fundera på hur jag skulle göra med fodringarna... om det fortsatte...
För den som mest behöver ro och äta är den som blir motad av alla hmmm... två! ;)

Och visst ser det ut som om jag hade fog för min oro?! ;D

Det såg ikväll jättemysigt ut :)

Annars var det idag en alldeles jätteskön höstdag och jag är glad över att ha det jobb jag har!


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards