Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Ann - 20 maj 2013 22:48

vackra Tendencioso IV "Teddy" Lillprinsen Merlins pappa...
Så tragiskt...
Tänker på Sara och Carina och vet hur jobbigt de har det...

-Är Merlin ledsen? undrade Tim bekymrat, nu är han ju föräldralös...
-Tror nog han ändå mår ganska bra, han har ju oss, svarade jag, vi är ju också hans familj.

Vet inte om han egentligen var riktigt nöjd med det svaret men hur som så har älskade tanthästen nu fått sällskap på de evigt gröna ängarna.
Det tror jag gjorde honom mer nöjd än mitt svar.

----------------------------------------------

Annars idag så har jag tagit mig en springtur idag.
Eller okej då, en promenad med spring inslag...som blev lite längre än jag tänkt.
För jag kände det som om jag vore i mitt livs form!
Det var bara flåset som inte riktigt höll med... annars hade jag nog hållit på än för det var så skönt!
För första gången på många många år har jag tränat utan att det gjort ont någonstans i kroppen, inte i fötterna, inte i knäna och framför allt, inte i ryggen eller bäckenet!
Vilken känsla!
Men jag bara anar liiite att jag inte kommer känna det som om jag är i mitt livs form imorgon.
Eller i övermorgon...

Tjingeling

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards