Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Ann - 1 september 2013 22:04

vettigt att blogga om idag så jag hoppar väl det.

Men eftersom jag sällan har nåt vettigt att komma med så blev det ingen större skillnad så jag fortsätter väl som vanligt ;)

Fast på riktigt så finns det faktiskt inget direkt att att berätta.
Jag vaknade med en huvudvärk som gjorde att jag nästan trodde att jag skulle behöva ha ett skärp hårt runt skallen för att den inte skulle falla i bitar.
Och ont lite här och var i kroppen.
Ömheten på olika ställen berodde nog på fallen från stolen igår, men träningsvärken i magen kommer definitivt ifrån allt hostande.
Det känner jag när jag hostar...
Ska man nu se det positiva i det så kanske man kommer ett myrsteg närmare det däringa sexpacket som tydligen ska finnas där någonstans...

Så förutom när jag skjutsade Pontus till och från en kompis så har jag mest haft ryggläge i sängen.
Jag var ut och klappade lite på de fyrbenta också och drog upp lite morötter åt dem.
Men det slutade jag med ganska snabbt eftersom det kändes som om överkäken skulle ramla ut.
När jag gick ifrån dem gick Prinsen till grinden och gnäggade.
Han tyckte förmodligen att jag var hur tråkig som helst...

Så nu ligger jag här och ska försöka somna.
Grattis till mig... jag har ju legat och småslumrat mest hela dagen liksom...
Och bortser man från den envisa huvudvärken som fortfarande är kvar, trots envist pillerknaprande från min sida, så är jag allt lite rastlös, inte trött...
Har ju inte gjort många knop idag.

Eller jo... jag är nog trött, eller så gäspar jag för att jag är uttråkad...
Så lite medömkan skulle sitta fint... ;)

Tjingeling *host host*

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards