Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Ann - 8 februari 2014 08:19

Igår skulle Pontus göra ett nytt försök att sova hos sin bästa kompis.
Pirrigt, sa han.
Stort.
Och sedan bestämdes det att även Tim skulle sova borta med kompisar.

Plötsligt var jag och gubben själva.
Hur ofta händer det?
Typ aldrig.
Och de få gånger det hänt så har vi ändå haft fullt upp, var och en med sitt, så "umgåtts" på riktigt själva vet jag inte ens när vi gjorde sist.
Men igår gjorde vi det.
Umgicks alltså.
Vi gjorde egentligen inget speciellt, men vi gjorde det tillsammans.

Vi hämtade Kinamat som vi åt när vi tittade på två (!) filmer som inte barnen valt.
Den ena sämre än den andra... (kanske har barnen bättre filmsmak ändå...)
Och ingen av oss satt med dator eller telefon. (utom jag en kort stund när det var läskigt och jag var tvungen att titta på något annat... men det var på riktigt en riktigt kort stund)

Faktiskt riktigt nice! ;)
Så nu ska jag se fram emot nästa gång det händer.
Kanske när de flyttat hemifrån? ;D

Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards