Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Ann - 31 mars 2014 10:15

Försöker att ta en liten paus i livet en stund.
Kändes som om det behövdes.
Det innebär bla att jag inte är inne på facebook, har faktiskt inte kollat på snart en vecka, annat än när jag sett att jag fått meddelande.
Och då kollar jag bara meddelandet.
Riktigt skönt faktiskt.
Så nu vet ni, om nu någon mot förmodan skulle sakna mig ;)

Sedan försöker jag att ha så lite måsten som möjligt.
Jättelätt.
Det vet ju alla...
Men... jag försöker... :)


Ser ni trädhögen bakom Prinsen?
Ett träd blåste ner elledning, telefonledning och staket i hagen förra veckan...

Nog för att jag ville ha in stockar till dem i hagen... men det här var kanske liiite överdrivet?
Och det blev mer jobb...
Tur vi har grävmaskin med gripklo!

Fick i helgen även hjälp av Tim med lastträningen.
Det gick jättebra med honom också!

Och jag tror minsann att Tim växte av det också!

Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards