Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Att det ska vara så svårt...

Av Ann - 14 april 2010 22:21


...att få till riktigt bra kort när de rör sig... Jag VILL ha en bättre kamera!

Här kommer en bildbomb från i eftermiddags.


Hilma in action

     

Hon var en riktig piggelin idag och busade som bara den!


    


Har ni sett vilken fin ponny?!

     


Mellis kan också men orkade inte så länge...

  

...ett par repor runt hagen och sen var hon trött!


 

  


 

Hon är lerig och ofriserad, men jag gillar det här kortet ändå..!



     

Ho ho magen! Någon hemma?


Har varit på kalas ikväll, mina barns äldsta kusin fyller 17 år idag.   

Hurra för henne, men att det ska vara så svårt att låta bli kakafatet...

När jag var där så ville min andra svägerska lämna över lite urvuxna kläder som hon sa...

När jag kom hem och öppnade bakluckan så fick jag en överraskning...

Lite kläder var 5 proppfulla papperspåsar med diverse olika kläder.

Vinterjackor, vårjackor, regnkläder, byxor, termobyxor, tröjor, träningskläder... ja massor!

Det hade jag inte förväntat mig, men det kommer riktigt lägligt! Tack tack super tack för det!


Innan kalaset var jag och barnen och handlade tennisskor. De fick två par var.

Pontus har nu storlek 30 och Tim har nu storlek 33 på sina skor... jag har storlek 34... så snart kan jag och Pontus slåss om att få ärva Tims skor... och det dröjer inte länge förren jag ärver av dem bägge... och inte jättelänge förrän jag inte kan ärva av någon av dem för att deras skor då är förstora för mig..!

Jösses   vad de växer fort!

Nu ska jag snart gå och   för att sedan gå och   

Godnatt!



 
 
Angie

Angie

15 april 2010 08:46

Vilka härliga vårbilder!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
Sabina

Sabina

16 april 2010 12:17

Vilka söta hästar :)

http://sabinanilsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards