Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Ann - 7 september 2010 09:22

Här har man ansträngt sig i sin sjuklighet för att lägga ut ett inlägg och så försvinner det när det ska sparas!  


Okej, ett kortare samandrag av förra inlägget...

Jag är fortfarande sjuk.

Totalt däckad.

Ingen eller åtminstone väldigt dåligt med röst.

Hjärnan är fullproppad med snor så jag kan inte tänka.

Och ont i hela kroppen.

Så vill ni ha en positiv känsla när ni läser får ni nog sluta nu.


Pontus är piggare idag (är det bra eller dåligt när man själv är helt kass?) och tyckte att varm oboy med grädde skulle vara väldigt bra för våra halsar.

Och eftersom jag inte vill vara omöjlig (hade inget att göra med att jag själv tyckte det lät gott...) så fick naturligtvis sonen som han ville.


  

Visst, en suddig bild men vem orkar bry sig?   

Och det var bra mycket godar än te med honung...


Så mitt nya liv kan man säga går sådär...


Tim har fotbollsmatch idag... tror jag ska försöka höra om han kan åka med någon dit.

Tror inte att jag orkar stå där i ett par timmar och frysa... för fryser göra jag jämt på fotboll... av någon underlig anledning.


Nej nu har Pontus bäddat i soffan, laddat Ice age 2 och väntar på att jag ska komma, så...


Godmorgon eller förmiddag... eller vad man nu vill kalla det!





Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards