Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Ann - 9 september 2010 20:19

Igår fick jag en fullkomligt jättebriljant idé   , jag skulle skura rent fläkten i köket.

Nu är det så att fläkten i köket består av ett hål i väggen, strax under taket, in i murstocken med en fläkt som snurrar i hålet.

Alltså inte en "vanlig" fläkt som sitter strax över spisen.

Det innebar att jag var tvungen att kliva upp på en stol, och vidare upp på spisen, för att nå.

Ett antal gånger... (för fläkten var bra äcklig...)

Och vad hände idag då?

Jo, jag har fått, inte mycket, men ändå... träningsvärk...

För att jag skurat fläkten.

Och var tvungen att kliva upp och ner från en stol.

Jösses... jag är verkligen vältränad...


Fick en fråga från en vän om jag ville börja spela innebandy på onsdagkvällar.

Jag är faktiskt väldigt sugen på att börja, men fatta vad ont jag skulle ha dagen efter..!

  

Dessutom har jag ingen klubba...


Nu ska jag nog gå och börja skura toan.

Kul va?

Men då har jag gjort det imorgon när det är dags för att fredagsstäda.

Håller på att försöka få in lite mys i huset istället för bara stök.

Det går sådär... för det är inte lätt att mysa till det i ett hus där det både är för trångt och allt ska bort.

För när vi är klara med huset så är väggarna flyttade, köket där sovrummen är, nya tapeter och golv överallt mm mm.

Så ni kan ju gissa hur det ser ut nu...

Men... jag har bestämt att jag ska göra ett försök.


Oj... det blev ett långt inlägg utan bilder...

Så mot badrummet!


Godnatt!


Av Ann - 9 september 2010 07:42

Skola och Köping nästa..!


Hej hopp gummi sn...!


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards