Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Ann - 17 september 2010 10:46

Nu är den förb....de uppgiften inlämnad... helt slut i hjärnan...  

Satt tills 01.30 i natt och fortsatte direkt nu imorse... och nu kan jag pusta ut!


Vad står på schemat mer än plugg idag då?

Pontus ska ta med sig en kompis hem

Kanske lite städning inför helgen

helghandling

och säkert mycket mer som jag inte kommer ihåg...


Igår var jag in på Jysk och köpte lite smått och gott.

Det blev ett nytt duschdraperi, två ljus"glas", två korgar mm


Den mindre korgen har jag värmeljus i

  


  

och den större har jag toarullar i,

ser lite bättre ut än när de låg i påsen...


  

Glas att ha ljus i till sovrummet


Tyckte det var fina till bra priser!  


Fick nyss besök av pappa som varit uppe vid Kebnekajse sedan i midsomras och kom hem igår kväll.

När vi gick ut till hästarna för att titta på Merlin så föltuggade han för pappa! Vet inte om han tyckte pappa såg läskig ut eller vad det var.

Mig har han aldrig tuggat för...

Kom sedan på att Merlin faktiskt inte har träffar så mycket människor..!

Det är mest jag och barnen.

Ja ja, han hinner nog med det också..!


Nehej, dags att göra lite nytta igen då!


Trevlig fredag!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards