Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Ann - 8 september 2010 07:45

Till livet alltså.

Tror jag.

Tror till och med att jag märkte när det vände.

Helt plötsligt igår kväll så fick jag en svettattack som varade i kanske en halvtimme och efter det var det bara bättre.


Så idag är jag bara genomförkyld men orkar sitta uppe.

Att ickeplugga har ingen ursäkt längre.

Bara att sätta igång.


Städningen som jag påbörjade lite optimistiskt i förrgår (och som avslutades oavslutat) skulle också behöva slutföras.

Likaså tvätten...


Vilket härligt liv att återuppstå till!


Tog lite kort på hästarna imorse när jag släppte ut dem.

Det var ganska dimmigt...


Skit på linsen tror jag bestämt...

  

Hon börjar se lite toppig ut över rumpan...


  

På väg mot nya äventyr...


som till skogsdelen på hagen...

  

där har jag aldrig sett dem vara sen Merlin kom.


Och med tanke på gräsets höjd

så har de nog inte det heller!

Hilma såg ut som om hon kommit till paradiset.


Till och med med hannibalmasken hade hon stora tuggor i munnen...

Kanske orkar jag till och med en longering idag?

Det blev ju bara en ensam stackars longering när jag skulle sätta igång..!

Innan sjukdom slog ut mig totalt...


Men idag är det lite piggare!

Så...


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards