Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Ann - 8 juni 2010 23:07

 

 

Sommarlov!!!

 


           





Ledsen Stina, jag glömde ta kort, men det blir imorgon...   

Av Ann - 8 juni 2010 15:30

När jag kom hem så hade pappa redan åkt hem igen men Mellis box är i stort sett klar. Han skulle komma tillbaka senare idag.

Det blir nog inte så hemskt som jag tänkt mig, även om det blir trångt. Huvudsaken är ju faktiskt att hästarna står bra även om jag fick ge upp min stallgång...

Mellis box blir nu 4.3x3 m och Hilmas blir 2.2x2 m.


Lunchade med mina kära klasskamrater innan jag åkte hem.

Trevligt som alltid.

Redovisningen gick bra och jag fick mitt i gos med lilla söta Livia. Hon log så stort och gott mot oss idag, så härligt!


Ska ta kort på stallet senare.

Först ska jag utfodra några barn, fick nämnligen med mig ett extra idag.


Känns nästan som om jag redan har sommarlov!!! Wiii!

Av Ann - 8 juni 2010 07:20

  

Ja det låter kanske bättre än vad det är men det är sista dagen för den här terminen som jag behöver åka till Köping ivarjefall.

Jag har ju fortfarande en uppgift kvar och 4 vfudagar att ta igen.

Men vfudagarna tar jag direkt måndag - torsdag nästa vecka och då SKA den sista uppgiften vara klar, och då gott folk är det sommarlov som gäller, ända tills någon gång i augusti!

Vet inte riktigt när jag börjar igen...   lätt förvirrad i vanlig ordning...


10.30 är redovisningen och vi är först ut såg jag.

Efter det ska jag hämta barnen och då är nog pappa här redan och snickrar på boxarna.

Det gick fortare än jag trodde, så kanske att ivarjefall en box blir klar idag!  Bra jobbat pappa!


Och vårt hus, ja det går framåt med stormsteg!

Antingen så var det nu på torsdag eller så var det nästa torsdag, jag kommer inte ihåg... då kommer de nya takstolarna och ska upp, så det händer saker här!

Bra jobbat gubbe!  


Godmorgon!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards