Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Vilken härlig dag!

Av Ann - 21 januari 2011 20:38

Så skönt ute!

Så här skulle vintern vara jämt, fast med lite mer snö och lite mindre is...


Eftermiddagen har vi tillbringat med att äta pizza, eller de åt pizza, jag åt sallad och sedan fredagsmys och film.

När vi var och handlade så klagade Pontus på att han var så trött... och även när vi kom hem så verkade han lite hängig, så när han vid maten bara orkade en pizzabit och sedan kröp upp i mitt knä så var han jättevarm.

Och mycket riktigt, över 39 grader i feber...

Och vi som skulle på få hem vänner imorgon på dagen och åka på två kalas på eftermiddagen/kvällen...

Så typiskt... min lille plutt... han blev lite besviken när han insåg att han inte kunde följa med på kalasen...


Passade på att vara ute i solen en stund idag och fota lite...


Jag älskar min utsikt...  

  

Tycker det är så fint!


Jag passade på att mocka ordentligt i deras regnskydd medan de...


... stod och solade i hagen...


fast Hilma valde att sola liggandes!


Kärlek...

       


Min finaste lillprins bus  

     

Han får ofta till den där posen,

kanske vet han om att han är bedårande då?  

Men han har så snälla, lugna fina ögon... som visserligen kan bli alldeles fulla med bus!


Vet ni vad det här är?

 


Jag ger mig inte, jag försöker att få sådär fina bilder

som en del av mina vänner får till...

  

...men jag får nog öva lite till..!


Det var dagens bilder det!


Ha en fortsatt trevlig fredagkväll, det ska jag!



 
 
Carin

Carin

21 januari 2011 21:23

Ja jäkla feber och sjukdomar! Vad de ställer till det för oss :( *krya på sonen*

NAAAAW nu kom de där sööööta öronen igen :D

Jobba på med zoomen ;-) Testa autozoom, det brukar funka! Övning ger färdighet, var det inte så?

Fredagsmyskram på dig och familjen!

http://ekbladet.bloggplatsen.se

Ann

21 januari 2011 23:15

autozoomen... den har jag inte kommit till än tror jag..! ;)
kram tebaks!

 
Jossan

Jossan

21 januari 2011 22:43

Han är underbar!

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Ann

21 januari 2011 23:15

Visst är han! :)

 
kicki

kicki

21 januari 2011 23:12

så fina bilder så ju! frostigt o snyggt!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Ann

21 januari 2011 23:17

fast ändå inte riktigt som jag tänkt mig... men övning ger ju färdighet sägs det... och jag är envis! :)
kram till dig med!

 
Stina

Stina

22 januari 2011 06:22

Envishet är en bra egenskap, fortsätt så =)

Bilden på din utsikt i hjärtform är ju bara för söt !!
Ha en trevlig helg vännen !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Ann

22 januari 2011 11:07

Å jag är så glad att vi köpte det här och flyttade hit, jag bara älskar att bo här!

Ha en trevlig helg själv!
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards