Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Då var man hemma med

Av Ann - 9 mars 2011 08:04

magsjuk Pontus då...

Han mår bättre nu men har inte fått i sig nått att äta än.

Hade tänkt att hålla på med projektboken i matte men får väl se hur mycket som går, han är lite mammasugen just nu.

Tur att jag hann få in den andra uppgiften igår, som skulle vara inne idag!


Hästarna... ja det är inte mycket att säga om dem... jag pysslar lite med dem men det händer inte så mycket nytt.

Har ringt hovis så han skulle komma i veckan eller nästa, så jag antar att det blir nästa eftersom han inte ringt.


Tror kanske att jag kommit på en lösning så jag får tre boxplatser i vinter.

Nu ska jag bara övertala gubben och pappa att hjälpa mig.

Igen...

Jag blir väldigt poppis hos dem... de bygger om varje sommar... fast gör de som jag vill nu då har vi så vi klarar oss tills det är dags att bygga det nya stallet.

Det borde de väl tycka är bra... eller?  


Köpte förresten en ny väska igår då alla mina andra är trasiga.

  

Egentligen gillar jag inte väskor men jag tror att jag kan trivas med den här.


Ibland går det ju inte att pressa ner allt i jackfickorna och det kan kännas anings klumpigt, så... en ny väska på rean blev det.

Jag har lagt ner allt som jag hade i fickorna i den och blev lite förvånad över att det ens fått plats där... för väskan är inte jätteliten och det var inte några små saker som låg och gömde sig på botten direkt..!


Nu ska jag nog gå och försöka passa på att rensa min garderob!


Tjing tjing!

 
 
Amandic

Amandic

9 mars 2011 08:45

Härlig blogg du har! ;)

Kolla in min föra att få reda på det senaste nyheterna, samt vårmodet 2011

Kram

http://amandic.blogg.se

Ann

9 mars 2011 09:01

Tack!
Ska ta en titt inne hos dig.

Mvh Ann

 
Ingen bild

Dova

9 mars 2011 09:15

Så skönt att du äntligen kommit på en lösning som känns bra! Håller alla tummar och tår för att den blir av. Du blir ju så nervös annars, trots att det är ca 6 månader kvar tills det börjar "brännas".

Ann

9 mars 2011 11:47

Ja, du vet ju hur jag är..! ;)
Du vet ju vad det är jag vill, som jag ältat det med dig :)

 
kicki

kicki

10 mars 2011 22:32

vad spännade! hur tänker du att du vill göra? och sen NYTT stall! *hoppar upp o ner av iver*

http://kaa.bloggplatsen.se

Ann

11 mars 2011 07:28

Nytt stall ligger en stund in i framtiden, men så småningom när hus och det som måste bli klart är klart, då..! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards