Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Ann - 27 maj 2011 18:07

Trots sprit, tvätt, mer sprit, vitpeppar, ännu mer sprit och allt annat så verkar det nu inte bättre än att det är min tur.

Min mage är inte som jag skulle vilja...  

En liten lätt förhoppning är att den bara ska ha kraschat för att jag snart har ätit upp en hel burk med vitpepparkorn... ca 20 stycken, tre gånger om dagen, morgon, middag, kväll... sedan i måndags... det blir 60 om dagen, ganska många nu då..!

Fast... sån tur har jag nog inte...


Hann ivarjefall fixa med hästarna här hemma med mycket kli och mys och åka ut till Merlin och co för ännu mera mys och vattenpåfyllning.

Hade idag med mig hovkrats och en borste och det såg ut som om han uppskattade det.

Hans hovar som tidigare blev konstiga med väldigt djupa skåror vid strålen när han hade boxvila, ser nu fina ut.

Även den framhov som envisades med att inte vilja blir normal ser nu fin ut.

Skönt...

Fastän han tyckte det var skönt att bli borstad lite så gick han nästan omedelbart och rullade sig, så han var skitigare efter borstningen än före..!


På förmiddagen var jag lite duktig och skrev på den sista uppgiften för den här terminen. (om det nu inte blir så att jag blir sjuk och inte kan åka till Karlstad, då blir det fler...)

Nu ska jag gå och lägga mig i en möbel och tycka synd om mig själv...


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards