Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Ann - 26 maj 2011 17:15

hos Mellis och Hilma först för att sedan åka vidare till Lillprins bus och co.

Skönt att komma ut och hemifrån en stund från sjukstugan.

Jag har fyllt på vatten och fixat åt hästarna här hemma så om jag får magsjuka nu så behöver jag inte mer än titta till dem imorgon.


Tog några dåliga mobilbilder när jag var där idag...


Han låg och sov när jag kom så på långt håll syntes han inte...

fick liksom hjärtat lite i halsgropen tills jag såg honom!


  

Kan tydligen inte fota heller...


           

Ja ja, jag ska gå upp, ser det ut som om han säger!


     

Myyys!



 

Filmade även några sämre snuttar som jag ska se om det går att lägga ut.


En sak som vi alltid har gjort är att när något av barnen spyr så lägger vi oss i soffan och myser och tittar på film, trots att det är mitt i natten.

Det är något som bägge barnen tycker är supermysigt och jättespännande att få göra, på fel tid liksom..!

Det brukar ta udden av det otrevliga illamåendet.

Så i natt var det Indiana Jones som gällde.

Som "tur" var så var ju gubben också dålig så han och Tim låg och kollade och jag fick sova.

Så gott det gick...


Snart ska jag se om jag kan försöka få till lite plugg, Pontus och gubben sover, Tim tittar på tv och jag, jag sitter här.

Så det gäller att passa på!

Som om jag har lust...


Tjingeling!


Av Ann - 26 maj 2011 09:11

och skurar, spritar och tvättar... och ber till någon högre makt att jag ska slippa...

Nu är det bara jag kvar... gubben och Tim började   i natt...

Säger bara... JÄKLA SKIT!

Jag har INTE tid att bli magsjuk nu... nu blir det en himla massa extra uppgifter att göra igen... FAN!

För vad är oddsen att jag ska slippa nu? *suckar*


Igår ringde de från folktandvården för gubbens räkning, jag passade då på att beställa tid för barnen och hör och häpna, de höll nästan på att övertala mig till en tid till mig också!

Men... jag behärskade mig och det blev ingen tid, har man inte varit där på snart 20 år så känns det hmmm lite onödigt att gå dit nu med.


Barnens kommentarer om det var att jag var fånig och att det inte är farligt att gå till tandläkaren.

*fnys* som om jag skulle vara rädd..!  


Tjingeling! 


 

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards