Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ann - 21 februari 2011 09:19

har börjat...

Bra eller dåligt, det återstår att se!

Min lista för veckan är:


* plugg, ska försöka få undan mina uppgifter som ligger och väntar. Det innebär en uppgift som ska vara klar på fredag och tre extra uppgifter för de missade innedagarna, som ligger åtminstone påbörjade... det innebär nästan en uppgift om dagen...  okej, jag är nöjd om jag får in tre...


* tvätt i vanlig ordning, det börjar bli skralt med underkläder...


* frisera till hästarna, de ser lite vildvuxna ut...


* tänka på vad jag stoppar i munnen, det och plugg blir nog det tuffaste...


* longera eller röra på Mellis ivarjefall varannan dag (och jag har gjort det i morse igen, visserligen bara ca 10 min, men ändå!)


* tona håret, nåt ska man väl göra för sig själv också!


* fixa i ordning "träningshörnan" i källaren och sedan försöka stå på crosstrainern ivarjefall varannan dag...


Tror ni jag klarar att pricka av min lista?

Har redan fått ta bort vissa saker för jag har tydligen en vääääääldigt lång lista på vad som egentligen skulle behöva göras...


Jag gör också ett nytt experiment att försöka få in ett videoklipp, denna gång ett klipp som jag hittade som togs för många år sedan på Pontus när han borstar tänderna... (som mamma tycker jag det är ett mysigt klipp..!) observera hans två små tänder i nederkäken... mina barn har alltid tyckt om att borsta tänderna, och gör fortfarande!



 

Nej, det här duger inte, tillbaka till plugget!


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards