Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Ann - 6 februari 2011 17:45

att skriva om egentligen... men väl några bilder igen!


Igår tog vi med oss söta lilla Klara hem ifrån innebandyn och när hon åkt hem så satte jag mig för att vila en liten stund i soffan.

Bara en liiiiten stund hade jag tänkt.

Men... jag vaknade när gubben höll på att lägga barnen...

Sen var jag jättetrött hela kvällen och halva natten... eller inte.

Men vad många problem man löser när man ligger och grubblar och inte kan sova!

Jag har löst många världsproblem!   


Idag hade jag tänkt städa ordentligt för det är inte gjort på snart två veckor, eftersom jag varit sjuk.

Men... det var så   och fint så jag gick ut istället.


  

Har ni sett vilken blå och fin himmel?  


Tim tycker att Merlin kan bli hans och han gosar gärna med honom...

 

För som Tim säger, han är ju liksom lagom till mig!

Hm... jovisst...


Och Merlin är gärna med honom...

   


eller, han är gärna med bägge barnen!

  


    


 

Puss på dig, Pontus!


  


Vet ni vad Tim tittar på?

    


Ni får gissa!

  

Vad kan få Tim att se så glad ut?   


En ledtråd...

Tim sa också, oj vad stor den är! nej, nu försvann den!


Många bilder men inga på Hilma.

Varför?

Jo för hon passade på att hetsäta, ni vet, själv med bägge stora höbalarna!

Hon var så nöjd så!


Imorse så åt Mellis sin frukost utanför i stalldörren och Merlin var kvar inne i boxen och åt.

Det gick jättebra och Mellis fick sig en lite borst och mysstund för sig själv. Men vad hon fäller!

Så igår beställde jag en sådandär fällgrej från Lilla hästen i stav.

Jag har stora förhoppningar på den!

Nästan så stora att jag nästan tror att det räcker att bara jag har en, så fixar sig fällpälsen av sig själv!

Man kan väl få hoppas?!


Tjing tjing!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards