Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Ann - 4 februari 2011 16:16

Halkat alltså och slagit halvt ihjäl mig...  

Så nu har jag minst krossat höften och brutit både armar och ben...

Okej, en lätt överdrift, men blöt blev jag!

Och öm...

Varför glömmer jag alltid att titta efter de där grejerna att sätta på skorna för att inte halka..? *suckar*


Barnen övertalade mig till att vi skulle äta korvkioskmat innan vi åkte hem.

Jag var jättesvårövertalad   eftersom jag inte ätit någon lunch och nu slipper laga någon mat!

Har också varit på Granngården och köpt kattsand, B-vitaminer och mineraler.

Så nu är jag helt slut...

Och jag glömde förståss köpa kattmat, kom jag på nu...

Nu blev jag ännu tröttare...

Tur att gubben ändå skulle köpa godis åt barnen som jag också glömde.

Eller glömde, tror ni jag glömde förresten?

Vet ni hur trött jag var när vi satt och åt?  

Jag ville bara raka vägen hem!

Fast jag är ju en   inte en   ..!   


Nu ropar soffan på mig!

Bäst å lyda!


Tjingidång!

Av Ann - 4 februari 2011 09:18

Men nu verkar det ändå ha lugnat sig lite...

Mellis var tydligen på sitt surhumör idag för hon lät inte Hilma komma in och äta, så jag fick ta ut hö till henne...


Ganska pigg är jag ivarjefall idag så stallet är redan fixat, så nu ska jag nog ändå ta det lite lugnt.

Såg uppgiften som jag ska göra eftersom jag missade innedagarna i Karlstad och förvånansvärt nog så tycker jag den verkar intressant att göra!

Det är väl att överdriva att säga att jag ser fram emot att göra den, men jag har faktistkt inte något emot att göra den!


Idag är det cellprov som står på schemat... inte så kul... men jag är mer rädd för cancer än vad jag tycker det är obehagligt att gå till stjärtdoktorn så... alternativet att inte gå dit finns liksom inte... men skänk mig gärna en tanke i eftermiddag..!


Har på senare år kommit på att jag älskar orkideér,

från att inte ha gillat dem alls...

 

Så här är en av dem som blommar just nu! 


Tjingeling!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards