Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Ann - 23 juni 2011 22:48

bloggar lite dåligt just nu för jag har väl tappat lusten lite för det... eller för det mesta tror jag...

Det känns som om jag inte får något gjort och tiden bara springer iväg... och jag hinner liksom inte med... att bäckenet gör sig påmint aningens mer än vanligt gör saken liksom inte bättre.

Så lite småtvär och gnällig känner jag mig nog...


Hur som helst så var vi på Parken Zoo igår.

Det var jag, Anna, hennes Wille och Pontus.

Riktigt mysigt och vädret var perfekt.

Är egentligen lite delad vad det gäller zoo.

Alltså, jag gillar egentligen inte att spärra in vilda djur eller djur överhuvudtaget, i ofta små hägn och sedan ska folk stå glo på dem, men å andra sidan så hoppas/antar jag att det gör sitt till för att bevara och få folk att förstå att vi håller på att utrota många av djuren.


Tre glada

 


 


   

Hur söta får man bli?


 

  


Paus


   


Anna

   

En halvfull ryggsäck var Annas... tre proppfulla väskor var mina...

man måste ju vara förberedd på allt..!


 


Vad har hänt idag då?

Tja... det har inte hänt så mycket alls... Pontus och jag har städat lite, det alltjämt växande mount tvättberg har försökt besegrats, men jag misslyckades även denna gång...  det är konstigt, hur jag än försöker, och fastän jag tror att berget är utrotat, så växer det till sig, och fort går det!

Jag har vecko/midsommar handlat, jag och vad det verkar, alla andra... och jag har återigen för tredje gången planerat och köpt jäst för att baka bullar.

Jag är tydligen så otroligt upptagen så jag hinner aldrig med att baka nuförtiden.

Tur att jäst inte är så dyrt...


Nu har alla gått och lagt sig här hemma och det är väl dags även för mig.


God natt!



Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards