Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Nöjd med dagen!

Av Ann - 22 september 2010 20:24


  

Han är inte alls påflugen...   


Idag är jag faktiskt ganska nöjd med min dag.


Jag har:

kollat klart på föreläsningen

läst i boken Själv känsla (ska fortsätta ikväll)

jag har hämtat mina, som kunde varit svindyra, träskor


  

här är dem...


jag har tvättat 3 maskiner tvätt i ett försök att få ner höjden på mounttvättberg (det är lönlöst, fattar inte att jag ens försöker...)

OCH jag har klippt det för*****de gräset!


Jag gick också ut och tog reda på vad pappa gjorde


    

Han målade...


Som tack hade jag tänkt att bjuda honom på lunch på Dinners, men av någon konstig anledning som jag inte vet, så slutade det med att jag själv blev bjuden på lunch...

Får väl bjuda honom på mat nästa gång han kommer hit.


Som ni märker så har mina kära listor kommit tillbaka.

Jag kan tydligen inte leva utan dem, så jag har gett upp försöken att inte göra dem.


O, höll på att glömma, jag höll på att bränna ner huset också...

Fast det var givetvis inte mitt fel.

Jag hade ställt en korg med rengöringsmedelflaskor på badrumsskåpet, gubben sa att jag inte kunde ha dem där för det skulle bli för varmt.

Jag ställde dem där ändå, för jag tänkte att vad är det för skitskåp som man inte kan ha saker på?

Och idag så började det visst lukta bränt, och det var tydligen bränt också...

Så nu står korgen på golvet...

Men, det hade inte hänt om han hade satt upp en hylla i badrummet som jag bett om sedan vi flyttade hit och korgen hade ju stått där ett tag, han kunde väl tagit ner den... eller?

Så därför är det egentligen hans eget fel... eller hur?      


Gokväll!










 
 
Kim

Kim

22 september 2010 23:09

Länge leve listorna :-))
Skulle också behöva en pappa som din...här får jag göra allt själv:-(
Träskorna är jättefina, precis min smak.
Tror du jag kan hitta såna i Sthlm i jul?
Klart det var din mans fel, han är ju man :-)))

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

22 september 2010 23:18

Mmmm min pappa är bäst, han hjälper alltid till! :)

Det är nu du ska köpa träskor, nu när det är 70% rea! Vad har du för storlek? Jag får köpa och skicka! ;)

 
Stina

Stina

23 september 2010 06:17

Visst tusan är det hans fel ! Solklart ju ;)

Träskorna var riktigt snygga !
Själv fastnar jag alltid vid stövletterna och väskorna .... man kan ALDRIG få för många väskor !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Ann

23 september 2010 07:33

Väskor är inte riktigt min grej... sist jag gick ut så fick jag leta i barnens utklädningslåda för att hitta en väska... de andra sa att det såg ut som om jag hade en kikare med mig... :)

 
Kim

Kim

23 september 2010 10:36

Dom där träskorna är ju sååå fina, skulle gärna vilja ha ett par.
Grejen är ju att då blir din lista ännu längre...
Dom skulle i så fall kunna skickas mot postförskott till min kompis i Sthlm.
Har storlek 37.
Men jag överlever helt klart utan, så känn dej fri att strunta i det, ok?

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

23 september 2010 22:20

Jag kollar gärna om du vill, säg bara till!

 
Kim

Kim

23 september 2010 22:27

till till ;-))) gulliga du!

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

23 september 2010 22:35

Jag har ganska breda fötter och egentligen strl 35 (de fanns bara från 36 och jag fick lästa ut dem lite), har du 37 precis?
Vem ska jag skicka dem till?
De kostade 700 kr -70%

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards