Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Blev plötsligt mycket bättre...

Av Ann - 13 september 2010 20:08

Idag har jag återigen ringt och pratat med doktorn.

För jag mår inte bra.

Det trycker i ansiktet och huvudet och tänderna håller på att ramla ut igen...

Och vad sa han?

Jo, att det kunde ta en stund innan antibiotikan verkar eftersom jag gått med förkylningen så länge innan jag började med medicinen.

Men blev jag inte bättre inom ett par dagar kunde jag få remiss till öron/näsa för en närmare koll.

Och eventuell spolning.

Och vips som genom ett mirakel, så kände jag mig nästan helt bra..!

För spola, det vill jag inte!


Hur som helst så blev det inte så mycket plugga som jag velat och tänkt.

Så jag får nog sitta lite kvällar också för att hinna klart.

Om jag kan tänka då...


Men jag har en fin utsikt att titta på när jag tar en paus!

  


Fick jag något gjort som jag tänkt?

Tja, jag avbokade halmhämtandet... kände att jag inte riktigt fixade det.

Gräsklippningen och röjning under eltråden var bara att glömma.

MEN... Mounttvättberg är så gott som jämnad med marken och grabbarna är klippta!

Så här fina blev de!

  


Man kan ju inte undgå att märka likheten i färgen med en leguan..!  


  

Men de var såååå nöjda själva!


Lite mer bilder på mina fina älsklingar

 

  

  


Lite fler (o)intressanta bilder...


Igår ville Pontus ta kort på mig och Tim.

 


Min fina orkidée

  

Förut tyckte jag inte om orkidéer men nu älskar jag dem.

Jag har nu flera stycken som blommar om och om igen, de är så vackra!


Nu ska jag försöka se om jag kan få något mer plugg gjort idag!


Godnatt!



 
 
Ingen bild

Tiina

13 september 2010 20:59

Vilka fina pojkar, såå snygga blev de i håret!!

Haha höll doktorn på att skrämma slag på dig, är det så man botar sina patienter ;0)

Krya på dig vännen!

Ann

13 september 2010 21:14

Tack! Ja inte vill jag väl bli spolad... hua...

 
Ingen bild

Lena

13 september 2010 21:18

Vilka fina kort både på dig o grabbarna!

Ann

13 september 2010 21:21

Tack!
Varför svarar du inte när man ringer? *gruff* ;)

 
Stina

Stina

13 september 2010 22:10

*s* jag hade oxå blivit frisk direkt om ngn hotade med spolning, jag lovar =)

Fina kort på fina pojkar och en fin mamma !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Ann

14 september 2010 07:57

Eller också så var det din tillsägelse om tillfrisknande som äntligen hjälpte! ;)
Hur mår du själv?

 
Viveca

Viveca

13 september 2010 23:41

Vad fina de blev i håret och vad roligt att få se dig på bild. Ni är lika, om man bortser från leguanfärgen då;)
Förtäckta hot kan åstadkomma mycket;) Jag kunde plötsligt kissa efter en förlossning när tappning kom på tal. Min äldsta dotter kom snabbt ut efter en långdragen förlossning när det viskades om tång;) Krya på dig!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Ann

14 september 2010 07:56

Ja, folk brukar säga att vi är lika fast konstigt nog brukar de även säga det om deras pappa..? ;)
Och det är konstigt vad ett hot kan göra, fast tyvärr så blev jag inte bättre på riktigt igår, men idag är jag faktiskt mycket bättre! Så det kanske hjälpte ändå! :)
Hoppas det bara håller i sig!

 
Ingen bild

Annika

14 september 2010 07:39

Kortet på dig och Tim var superfint!

Ann

14 september 2010 07:52

Tack! :)

 
Kim

Kim

14 september 2010 10:44

Dina grabbar är så söta... "äpplet faller inte långt från trädet" ;-)

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

14 september 2010 14:15

=D hi hi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards