Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Ann - 5 oktober 2010 20:04

Häxan surtand är mitt namn idag...

Har varit på ett uselt humör hela dagen.

Utan anledning.

Eller, ja kanske lite anledning men man får väl behärska sig...


Hur som helst så har jag pratat med hon som ska id märka. (och då var jag trevlig...)

Hon var bättre så hon kanske kunde komma imorgon, OM inte hennes hund bestämde sig för att valpa.

Så vi får väl se.

Hon skulle ringa imorgon.


Idag hämtade jag hem inte bara mina barn utan även Elin.

Hon var lite sugen på att rida och döm av min förvåning så vill Tim också rida.

Så här är dem, alla tre och pysslar om lilla Hilma!


   


Lilla duktiga Elin hjälper Tim för

     

Hilma har en tendens att bli lite... yster när man kommer ut på stubben..!


Här kommer en bildbomb på en till som blev yster av stubben!

  


 


 


  


och mitt i alltihop så slängde han sig ner

  


och rullar sig!


  


för att fortsätta

     



     

kanske inte så bra kvalité men han hade så kul!


Jag hann också med att försöka fånga hösten på bild

men lyckas inte riktigt...

  


Men när vi gjorde iordning hästarna efter vår lilla utflykt så blev vi inropade av min gubbe (genom Tim) att det var pannkakor.

Och hungrig som jag var, så blev jag så glad över att slippa laga mat, att hela mitt sura häxansurtandshumör försvann!


Nu ska vi äta räkmackor som jag gjorde av räkorna som blev över igår!


Tjing tjing!

Av Ann - 5 oktober 2010 08:30

Gårdagen var riktigt trevlig med MASSOR

med god mat och framförallt  så trevligt sällskap!


Tre pajer

Kyckling/kantarellpaj, skaldjurspaj och skinka/fetaostpaj tror jag att det var


   

Räkor, kräftor ostar, skagenröra, snittar mm


   

och förståss, massa sallad med vitlökssås


Hela gänget

  

Det går bra en måndagkväll också... så att alla kan vara med!


  

Och efterrätten var bara så himla supergod!

*mumma*


Och sist men inte minst...

  

Vi avslutade kvällen med

världens största godisskål, chips och massa tjejsnack.

Och hade jag nu vetat hur man gör med kameran så hade jag fått in mysstämningen i bilden, men nu ser det ut som om vi hade full belysning på...

och det hade vi inte...


Förresten, tror ni det blev något över?


Tack för en härlig kväll tjejer!

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards