Mina tankar om allt och ingenting

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Ann - 30 oktober 2010 18:02

Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt hästarna.

Och det betyder massor med nya bilder!

Så nu ska jag plåga er med det igen och i vanlig ordning är jag lite enkelspårig med objektet på bilderna

Lyllos er..!  

Jag har dessutom upptäckt något väldigt praktiskt för mig som ofta har många bilder med... man kan ladda upp alla samtidigt, hör och häpna!

Inte som jag gjort tidigare, en och en... det kunde bli väldigt drygt..!

Shit va jag är på g!

Jag går från klarhet till klarhet...


I förmiddags så åkte jag och barnen och hämtade en ny storbal att ställa ut i regnskyddet.

  

Det var populärt!

Tim hjälpte mig dessutom att mocka där ute och det behövdes ...

för jag hade nog *harkel* fuskat i några dagar... så det var en del...


Sedan tog jag ut dem ur hagen så Mellis fick beta lite gräs.

Innan borstade jag både Merlin och Mellis som bägge två hade rullat sig till oigenkänliga...

Då passade jag även på att låta Merlin få sitt första möte med transporten invändigt.

  

Han smakade och luktade men gick aldrig in, men det blir fler tillfällen!


Sedan blev det massor av kort då Merlin fick tokryck på tokryck när vi var ute och betade.

(Stina, huset i bakgrunden, granne med oss är till salu eller ska hyras ut...  

 

Men visst har han blivit stor!

Han ser inte ut som någon liiiten fölis längre...


 


Ser ni hur han tittar på mig när han busar!  



 


     


   

Tar kurvan snävt..!  


 


Någon som är sugen på att rida in honom sen?   


   


Showa och stila, det är kul!


 


  

Ni ser, han kan galoppera vanligt också utan bock eller hopp!


Ha en fortsatt trevlig helg!   


Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards