Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Så mörkt och grått

Av Ann - 21 november 2010 16:59

det är idag..?!

Känns inte som om det någonsin blev ljust, tror jag hade lampan tänd hela dagen i fönstret.

Tog ut hästarna vid 07 och gick och la mig igen, vaknade och gick upp vid 10 = hela dagen förstörd.

Fattar inte de som kan ligga halva dagen i sängen, jag blir tydligen inte människa på hela dagen om jag ligger längre än 07...

En typisk lat "dagenefterdag" (fast utan att vara bakis) då jag inte gjort mer än jag har varit tvungen till...


Har inte så mycket jag har lust att skriva om, men tog mig ivarjefall ut i hagen en sväng för att fota huliganen.

Och han gjorde mig inte besviken, kom i full galopp mot mig när jag kom och showade sedan loss värre, även om bilderna blev sååå mörka!

Så håll till godo!


          


Tjingeling!

 
 
Elin

Elin

21 november 2010 17:15

va söt :)

http://knawsiigt.bloggplatsen.se

Ann

21 november 2010 17:23

Tack! :)

 
Kicki

Kicki

21 november 2010 17:41

håller med du, jag är likadan. hela dagen blir seg o konstig om man blir liggande för länge.även fast man tycker att det skulle vara såååå skönt att dra sig halva dagen så ångrar man sig när det händer...

http://kaa.bloggplatsen.se

Ann

21 november 2010 19:48

Precis, hela min dag har varit sömnig och slö..!

 
Stina

Stina

21 november 2010 18:05

Haha, vilken livsglädje det är i den där lilla krabaten =)
Han vet om att han är älskad !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Ann

21 november 2010 19:50

Ja, det hoppas jag att alla mina hästar vet!
Men man blir så glad när man kommer ut i hagen och han gnäggar och kommer så fort hans ben kan springa samtidigt som han bockar som en tok!
Det lyste upp min annars så mörka dag! :)

 
Kim

Kim

21 november 2010 20:31

Det är samma med mej om jag sover för länge och ändå värre blir det om jag sover siesta!
Men som tur är är det ett lätt löst problem ;-))

Jag tror Merlin kan lätt lära sig den Högre skolan, han visar anlag!
Och är för söt helt enkelt.

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

21 november 2010 20:42

Javisst, det är bara att kliva upp i vanlig tid och stanna uppe! :)
Och visst har Merlin lätt för att röra sig!

 
Stina

Stina

22 november 2010 05:44

Ytterligare en fin header, den gillar jag skarpt !

Vad duktiga alla börjar bli på det här med headers nu då, kul !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Ann

22 november 2010 07:37

Tyckte själv den blev lite grå och dyster men den får duga till andan faller på nästa gång!

 
Ingen bild

sofia

23 november 2010 14:31

Bilderna tycker jag utstrålar livsglädje, tänk om en annan kunde ta livet med en klackspark så där och göra ett litet hopp o skutt av livsglädje varje dag:)

Ann

23 november 2010 22:55

Vore inte helt fel!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards