Mina tankar om allt och ingenting

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Inget mer som ska skita sig?

Av Ann - 24 november 2010 07:22

Vaknade otroligt trött och med en huvudvärk jag inte trodde fanns.


Var på väg ut för att släppa ut Hilma, men ångrade mig, hon får vänta tills det blir ljust så jag ser vad hon pysslar med.

Vill se att hon tänker stanna i hagen nu när hon är själv.


Såg igårkväll att jag inte blivit godkänd på en uppgift vi hade att diskutera och få in olika ord som jag nästan redan glömt.

Skulle komplettera lite.

Ingen stor komplettering men det känns ändå jobbigt, dels för att det verkar som att alla andra klarade den och dels för att det inte känns som om jag skulle kunna koncentrera mig på det nu.


För idag ska Merlin alltså bli opererad.

Det kommer att bli en lång dag...


Godmorgon

 
 
Ingen bild

Tiina

24 november 2010 09:27

Åh vad trist, vilken dag du hade igår, först det med Merlin, o sen det med uppgiften... Även om det inte är en stor komplettering, så har du ju verkligen annat att tänka på nu. Hoppas att det inte är så bråttom med kompletteringen, så du kan ta det när dina fina djur är hemma igen och du slipper den jobbiga oron. *Kramar om dig hårt*

Ann

24 november 2010 09:35

Det stod inget datum och det hade ändå inte spelat någon roll, jag gör den när jag känner att jag kan koncentrera mig på den.
Förmodligen hade det inte kännts lika tungt om det inte vore för Merlin...

Tack för din omtanke!
kram

 
Kim

Kim

24 november 2010 10:32

Stackars dej!
Läste inte igår kväll...fy va jobbigt.
Men nu är han i bästa händer, så det kommer säkert gå bra.
Toppen att du fick så fin hjälp och stöd av både vet. och släkt, guld värt i en sån situation, när man känner sig så hjälplös.
Sitter här med tårar i ögonen och önskar er allt gott!
En STOR KRAM!!!

http://varmt.bloggplatsen.se

Ann

24 november 2010 11:31

Tack... sitter och väntar på att de ska ringa och säga att det gick bra och att han är vaken och står upp... fast jag vet att han inte opereras förrän vid 13-14 tiden och att de inte ringer förrän vid 16-17... gör lite här, lite där och inget blir egentligen gjort, så knäpp man är egentligen..!

 
Stina

Stina

24 november 2010 12:13

Fortsätter att hålla både tummar och tår för din lilla prins,
Jag tror säkert att det kommer att gå bra, men oj vad jag förstår din oro !!!
Kram !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Ann

24 november 2010 12:51

Så knäppt att man väntar trots att man vet att de inte ringer än på flera timmar... *skakar på huvudet*

 
Kicki

Kicki

24 november 2010 13:28

*håller om*
lova att rapportera så snart du hör nåt!!

http://kaa.bloggplatsen.se

Ann

24 november 2010 15:43

Lovar, uppdaterning blir nu! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 1 april 2017 01:34

på den här bloggens vara eller icke vara...Jag är ju inte helt flitig med skrivandet och har inte varit på länge...Det av olika anledningar men sammanfattningsvis så kan man nog säga att det är livet som kommit ikapp.Barn/familj, hästar, jobb kräver ...

Av Ann - 1 december 2014 21:11


Det har varit mycket fest ett tag nu. Fest innebär sen kväll och ev att man intar alkoholhaltiga drycker. Jag tror jag är för gammal för fest... man repar sig liksom inte på flera dagar... och jag brukar ytterst sällan inta alkoholhaltiga drycker.....

Av Ann - 19 november 2014 15:34

för att rida unghäst som bockar och stegrar sig när han inte får som han vill... Marken är hård och skitig och dessutom måste jag GÅ hem för att kunna komma upp igen... Pallen ni vet... Jag tror jag vill ha en gammal en som bara gör som man be...

Av Ann - 2 november 2014 18:37

Idag tog jag en ridtur med mina barn. Alltså, jag red och de cyklade. Och beroende på från vems perspektiv man ser det ifrån så var det antingen nästan ramlaavvarning, vad hon tjatar på oss eller skitkul, vi tävlar om vem som kommer först. Det där...

Av Ann - 31 oktober 2014 21:48

Förena nytta med nöje. Umgås med tonårsaktig 11-åring på neutral mark utan telefon, dator, ipad eller tv. Riktigt, riktigt mysigt! 11-åringen shoppade loss och fick några nya tröjor, adidaströjabyxa, mössa, vantar, vinterjacka, vinterkängor och ...

Presentation

Hästarna

    

              Hilma RS 3878

                    1995

      Almnäs Baron     Tova

                   Shettis

 

 

  

                   Merlin

                    2010

Karamelle ox  Tendencioso IV

               Hispanoarab

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards